Najczęściej zadawane pytania

1Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Wszystkie nasze meble robione są na zamówienie. Termin realizacji zamówienia wynosi 8 tygodni.
2Jaki jest koszt dostawy?
Wszystkie meble dostarczamy bezpłatnie.
3Czy wysyłacie meble za granicę?
Nie.
4Czy można odebrać towar osobiście?
Tak, jest możliwość odbioru osobistego w siedzibie naszej firmy, pod adresem:
SofaMeble
Piotrowice-Osiedle 1A
59-424 Męcinka
5Czy dostawa obejmuje wniesienie?
Nie.
6Czy mogę otrzymać próbkę wybranej tkaniny?
Tak, na prośbę Klienta przesyłamy próbki wybranych tkanin.
7Czy istnieje możliwość zmiany wymiarów mebla?
Nie.
8Jakie są sposoby płatności?
W naszym sklepie internetowym dostępne są dla Państwa następujące formy płatności:
  • Płatności elektroniczne (e-płatności) za pośrednictwem serwisu płatności internetowych
  • Płatności elektroniczne z wykorzystaniem kart płatniczych
  • Płatność tradycyjnym przelewem
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
9Czy meble są objęte gwarancją?
Tak, meble objęte są 24-miesięczną gwarancją producenta.
10Jak zgłosić reklamację?
Reklamację można zgłosić poprzez wysłanie wypełnionego formularza reklamacyjnego wraz z dokumentacją zdjęciową na adres email: sklep@sofameble.pl.
11Jaki jest czas rozpatrzenia reklamacji?
Wszystkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, zostaje ona zrealizowana w ciągu 30 dni.
12Czy jest możliwa zmiany tkaniny?
Meble występują tylko z proponowanymi przez nas tkaninami. Po złożeniu zamówienia możliwa jest zmiana tkaniny.
13Czy jest możliwa zmiana nóżek?
Meble występują tylko z proponowanymi przez nas nóżkami. Po złożeniu zamówienia możliwa jest zmiana nóżek.
14W jaki sposób mogę anulować zamówienie?
Stosowną informację należy przesłać na adres email: sklep@sofameble.pl.